Hej från Linkan!

Japp, nu bor jag inte i Uppsala längre, nu är det Linköping (Linkeboda/Linkan) som gäller. Men min gamla Uppsalakompis Tonkow verkar tycka att jag ska blogga härifrån. Och eftersom han enligt honom själv bestämmer över mig så…

Det här är däremot faktiskt inte enbart tänkt som en blogg som Tonken kan läsa, här blir det svammel om mitt nya studentliv, ”Veckans”-serier (Veckans låt/mat till att börja med) och såklart ett ändlöst tjat om hur epic (och awesome) Epic day of epic awesomeness kommer bli. Det kan ju vara intressant att läsa för alla Uppsalabor som undrar vad som hände med mig, folk som undrar hur det är att plugga i Linkan och folk som tycker att det är intressant att läsa. Typ.

(Börja dåligt, så kan det inte bli sämre)

Kommentera

