That’s me in the corner

Jag vet att hela Uppsala saknar mig enormt och skulle ge vad som helst för att få se mig igen. Jag kommer nu för att rädda er alla. Det har nämligen tagits en hel del bilder under Nolle-P och jag lyckades fastna på några av dem, även om det inte var särskilt många där jag var särskilt utmärkande. Hitta mig på så många kort som möjligt och vinn… Något.

Vi börjar med D-sektionens/STABENs bilddagbok, som använts under Nolle-P för att visa upp oss D-nollor. Här fastnade jag på en del bilder och någon/några var faktiskt bra. Om inte annat får man se vad jag hade för mig de två första veckorna, eftersom det bara är jag och mina d-vänner som är på bilderna. Dessutom är det massa bilder på STABEN, D-sektionens fadderi (och husgudar?). megaluren.bilddagboken.se är adressen, ju.

Sedan kommer LiUs bild för fester och dylikt. Här dök jag också upp på någon bild, men här är det nog bättre att kolla om man bara vill veta hur allmänt awesome det är att vara nollan eller rentav plugga på LiU. Där finns även lite Youtube-videos där jag inte kunde se mig själv, men kan ändå vara sköj att kolla på. www.studentnatt.se är adressen dit.

Hur många bilder kan du hitta mig på?

Kommentera

